قوانین و شرایط استفاده

ماده ۱ –  تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

۱-۱ . شرکت : شرکت طراحان سفید فردا ایرانیان که نسبت به ارائه خدمات سالما اقدام می‌کند.

۱-۲ . سالما : خدماتی نرم‌ افزاری که توسط شرکت به منظور راهنما و نه درمانگر و پزشک ارائه می‌شود.

۱-۳ . اپلیکیشن : نرم افزارِ متعلق به شرکت ، که به منظور استفاده از خدمات سالما، حق استفادۀ موقت از آن برابر شرایط قراردادی و سند حاضر به کاربران اعطا می‌گردد.

۱-۴ . کاربر : شخصی حقیقی یا حقوقی است که از طریق اینترنت ، به اپلیکیشن سالما متصل و از خدمات نرم افزاری سالما بهرمند می‌شود.

۱-۵ . کاربران : در این سند کاربران اپلیکیشن سالما ، با نام کاربر یا کاربران استفاده می‌شوند .

۱-۶ حساب کاربری : حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات سالما در اپلیکیشن سالما ایجاد کرده‌اند.

۱-۷ اعتبار : مبلغی ست که کاربران ، به منظور استفاده از خدمات سالما میپردازند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سرویس خدمات ارزش افزوده (VAS) ، طبق شرایط و مقررات حاضر ، منظور و محاسبه خواهد شد.

۱-۸ اطلاعات محرمانه : اطلاعاتی که توسط کاربران در اختیار سالما قرار داده می‌شود. اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره برداری از خدمات سالما در اختیار شرکت قرار داده می‌شود ، مانند اطلاعات مربوط به شماره تلفن ، نام و نام خانوادگی و اطلاعات سلامت و تمام اطلاعات رد و بدل شده در بخش مشاوره.

۱-۹ قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران : قانون اساسی جمهوری اسلامی ، قوانین عادی مصوب مجلس شورای اسلامی ، آئین نامه های اجرایی ، بخشنامه‌ها ، دستورالعمل‌های دولت جمهوری اسلامی ، و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد ، اعم از قانون تجارت الکترونیک و… .

ماده ۲ –  حساب کاربری

۲-۱. کاربران با ثبت نام در سالما ، و همچنین با هر بار استفاده از خدمات سالما ، می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری سالما را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاعِ کامل از شرایط و معانی آن پذیرفته‌اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند و بنابراین استفادۀ مستمر کاربران از اپلیکیشن به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.

۲-۲. برای استفاده از خدمات سالما لازم است که هر کاربر شخص حقیقی یک حساب کاربری در اپلیکیشن بسازد. برای استفاده از خدمات سالما کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی، اطلاعات سلامتی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن سالما ثبت کند.

۲-۳. کاربران می‌پذیرند اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در اپلیکیشن وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربران می‌باشند. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشد.

۲-۴. کاربران متعهد می‌گردند که صرفا با شماره تماس متعلق به خود نسبت به ثبت نام در اپلیکیشن سالما اقدام نمایند. در غیر این صورت در برابر شخص ذینفع صاحب شماره تماس تماما مسئول بوده و شرکت ، به محض آگاهی از این موضوع نسبت به لغو عضویت کاربر مذکور اقدام خواهد نمود.

۲-۵. هر شخص با توجه به مدارک هویتی ، تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر در اپلیکیشن داشته باشد. در صورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد ، شرکت مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب‌های کاربری مذکور اقدام نماید.

۲-۶. مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در اپلیکیشن یا سایر خدمات مربوط به سالما انجام می‌شود به عهدۀ کاربران است.

۲-۷. مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربران است. در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

۲-۸. کاربران حق ندارند به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره برداری از خدمات سالما متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.

۲-۹. در شرایط خاصی ممکن است از کاربر  ان برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر خودداری کند.

۲-۱۰. ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید و تشخیص شرکت، از کاربران درخواست اطلاعات تکمیلی، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود گردد. در این صورت کاربر مورد درخواست، متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی شرکت خواهد بود. در غیر این صورت شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر مذکور خودداری کند.

ماده ۳ –  استفاده از سالما

۳-۱ با استفاده از خدمات سالما کاربران می‌پذیرند و موظف می‌باشند که از سالما برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا خلاف شرع یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.

۳-۲ کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات سالما به صورتی که به سالما یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات سالما در جهت منافع شخصی و یا آسیب اعم از مادی و یا معنوی به منافع شرکت اقدام نمایند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارات وارده اقدام نماید.

۳-۳ کاربران می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود ، اما می‌پذیرند که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شوند و یا اطلاعات مقتضی بموقع به ایشان نرسد.

۳-۴ مسئولیت تامین شماره تلفن همراه ، اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از خدمات سالما به عهدۀ کاربران است.

۳-۵ با استفاده از خدمات سالما کاربران می‌پذیرند که در حین بازاستفاده، سالما را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات و خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری کنند.

۳-۶ کاربران متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده سالما هستند.

۳-۷  کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌دارند که متن حریم خصوصی سالما را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.

۳-۸ خدمات سالما ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه شود که شرکت سالما کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و سالما مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.

۳-۹ از آنجایی که ممکن است از طریق حساب کاربری کاربر،  کسانی به غیر از کاربر از خدمات سالما استفاده نمایند، مسئولیت پرداخت هزینه‌های مترتبه و همچنین هر گونه مسئولیت قانونی ایشان نسبت به کاربر و شرکت متوجه کاربر می‌باشد و بدین ترتیب کاربر مذکور و مربوطه نسبت به شرکت دارای مسئولیت تضامنی می‌باشند.

ماده ۴ –  هزینه ها و پرداخت

۴-۱. کاربر می‌پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که وی به شرکت می‌پردازد وجود ندارد.

۴-۲. کاربر می‌پذیرد هزینۀ استفاده از اپلیکیشن از طرف شرکت مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ بازی نمی‌تواند داشته باشد. بدیهی است از آنجایی که کاربران مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی شرکت می‌باشد، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن می‌باشد و به همین منظور کاربر مذکور با قبول این شرایط و مقررات به شرکت اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبۀ شرکت را از محل اعتبار کاربری خود (بر بستر خدمات ارزش افزوده) ، اعطا می‌نماید.

۴-۳. پرداخت هزینۀ استفاده فقط از طریق روش‌هایی که توسط سالما مشخص می‌شود، می‌تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از: پرداخت از طریق خدمات ارزش افزوده ؛ پرداخت درون اپلیکیشنی

۴-۴. کاربران می‌پذیرند هزینۀ بازی ارائه و اعلام شده از سوی شرکت، ممکن است بسته به ویژگی‌های بازی ارائه شده از جمله نوع بازی، زمان بازی، و یا عوامل دیگر متغیر باشد. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی شرکت بر اساس استانداردهای موجود و صلاحدید شرکت تعیین گردیده است و در صورت پذیرش از سوی کاربران، ایشان حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی دراین خصوص نخواهند داشت.

۴-۵. کاربر می‌پذیرد که باید هزینۀ بازی را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در برنامۀ سالما جهت پرداخت آنلاین به وجود آید به شرکت پرداخت کند. در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامۀ سالما یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکۀ تلفن همراه امکان پرداخت از طریق نرم‌افزار و یا بستر خدمات ارزش افزوده فراهم نشود، کاربران همچنان موظف به پرداخت هزینۀ بازی خواهد بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی کاربران با مرکز تماس شرکت سالما ، از طریق روش‌های دیگر صورت پذیرد. در صورتی که کاربران به هر دلیلی از جمله مشکلات نرم‌افزار پرداخت را انجام نداده باشد، شرکت حق دارد مبلغ بازی را از اعتبار کاربران در سالما (یا اعتبار در اپراتورهای تلفن همراه از طریق خدمات ارزش افزوده) کسر کند و در صورت عدم پرداخت حساب کاربری مسدود خواهد شد.

ماده ۵ –  مسئولیت سالما

۵-۱. شرکت با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات سالما بین کاربران و شرکت و ایجاد صلح و سازش فی مابین می‌کند.

۵-۲. شرکت با استفاده از نظارت‌های خود ، تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.

۵-۳. شرکت تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری خود توسط دستگاه‌های کاربران محترم می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن‌ همراه و …) نخواهد داد.

۵-۴. تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می‌باشد.

۵-۵. چنانچه هر یک از کاربران سالما در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس و واحد رسیدگی به شکایات سالما مطرح و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.

۵-۶. جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات سالما و استفاده از نرم‌افزار‌ ، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط سالما در نرم‌افزار قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات سالما آشنا شوند. همچنین همکاران ما در مرکز تماس ، پاسخگوی هرگونه سوال و ابهام کاربران هستند. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست.

ماده ۶ –  مسئولیت کاربران

۶-۱. مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام بازی) و قوانین مدنی باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و شرکت می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شرکت به عمل آورد.

۶-۲. هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری ، نام و اعتبار شرکت شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و شرکت حق غیر فعال نمودن کاربران و اقدام قانونی علیه ایشان را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.

۶-۳. کاربر متعهد می‌شود تنها از علایم و اقلام سازمانی که توسط سالما تهیه و در اختیار او گذاشته شده است استفاده کند و مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و یا ایجاد اشتباه برای دیگر کاربران و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی کند بر عهدۀ کاربر بوده و در صورت لزوم شرکت به قطع خدمات با نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به شرکت خواهد بود.

۶-۴.سالما به هیچ عنوان جایگزین پزشک نمی باشد و فقط پیشنهاد دهنده رژیم غذایی روزانه است.در زمان استفاده از برنامه های غذایی سالما حتما از پزشک مشورت گرفته شود.

ماده ۸ –  موارد فنی

۸-۱ . کاربران حق ندارند هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) نرم‌افزارهای سالما شامل دیکامپایل(Decompile)  ، مهندسی معکوس(Reverse Engineering)  یا فعالیت‌های مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.

۸-۲. کاربران مجاز نیستند با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخۀ دیگری از خدمات سالما را روی سرورهای دیگر ارائه کنند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار سالما یا در روش ارائۀ خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند.

۸-۳. کاربران حق ندارند نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری  (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کنند.

۸-۴. کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش از سامانۀ سالما یا سامانه‌های مرتبط با سالما انجام دهند .

ماده ۹ –  محتوای تولید شده توسط کاربران

شرکت ممکن است در شرایطی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت ، نرم‌افزار موبایل و یا سایر بخش‌های این سامانه ، عکس ، متن ، فایل صوتی ، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن ، عکس ، فایل صوتی ، فایل تصویری و …) که به این شکل در خدمات ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود. اما سالما می تواند از اطلاعات سلامت افراد به صورت گمنام برای اهداف و تحقیق های علمی استفاده کند. ثبت آنها در خدمات‌ مرتبط به سالما کاربران این حق را به سالما می‌دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین شرکت مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر منتقل کند.

ماده ۱۰ –  قطع خدمات

شرکت در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر می‌تواند برای شرکت یا سایر  کاربران خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات سالما را دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

ماده ۱۱ –  توافق از راه دور

۱۱-۱. کاربران توافق می‌کنند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به شرکت، از طریق سامانه سالما بعمل آید و کاربران ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کنند.

۱۱-۲. مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربران برعهدۀ کاربر مذکور بوده و وی ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.

۱۱-۳. کاربران می‌پذیرند هر گونه رویه ، اشکال ، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف شرکت به منزله امضاء الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.

۱۱-۴. کاربران با عضویت در خدمات سالما قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانۀ رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کنند.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سالما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سالما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

سالما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

سالما متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سالما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سالما، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سالما جزئی از اموال سالما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سالما است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سالما محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سالما  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار سالما است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سالما، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. سالما رژیم غذایی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال ارایه می‏دهد و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به استفاده از برنامه اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.salema.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت سالما هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.salema.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در سالما، اشتراک‌گذاری تجربه و نظرات شخصی کاربران در رابطه با مقالات است. بدیهی است بخش نظرات سالما با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در  اپلیکیشن به نمایش درنمی‌آیند. سالما در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی سالما درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

 

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

  1. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
  2. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان اپلیکیشن، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
  3. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  4. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
  5. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
  6. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  7. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های مقالات خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
  8. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  9. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با مقالات موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با مقالات را مطرح نکنید.
  10. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از سالما را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
  11. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی مقالات جدا خودداری کنید.
  12. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان اپلیکیشن مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
  13. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.

 

  محتوا

سالما نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است سالما تضمین نمی‏‌کند که برنامه ها غذایی همیشه موجب رسیدن به وزن هدف شود.

برنامه غذایی ارایه شده به صورت پیشنهادی می باشد و حتما از پزشک مشاور قبل از شروع برنامه مشورت کافی گرفته شود.

© کلیه محتویات سایت سالما شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت سالما تعلق دارد.

 

قوه قهریه  

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، سالما هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

سالما خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.